петак, 6. јун 2014.

Vanić novi trener Donjeg Srema: Zlatna sredina prvi cilj!

Nenad Vanić je predstavljen na Suvači kao novi trener Donjeg Srema. Nekada iskusni internacionalac posle četiri godine „stažiranja“ dospao je u situaciju da se iskaže u Super ligi Srbije.
„Drago mi je što sam u Pećincima, a još više prija saznanje da sam od starta bio prvi „pik“ rukovodstva ekipe koju poznajem još iz Srpske lige Vojvodina kada sam vodio Radnički iz Nove Pazove. Pregovori su kratko trajali, a najpre sam morao da regulišem status u Petrovcu na Mlavi. Zahvalio bih se ljudima koji vode taj klub na  korektnoj saradnji i želim im sve najbolje. Donji Srem je za mene veliki izazov kao i rang takmičenja. Verujem da će ostati kostur ekipe. U dogovoru sa rukovodstvom predstoje nam aktivnosti u prelaznom ruku. Raduje me da ekipa ima osnovu, sjajan potencijal koji je iskazala prošle godine. Samo splet nesrećnih okolnosti uticao je da se bori za opstanak. Igre protiv naših najboljih klubova pokazale su koliko Donji Srem može.“ 
Ciljevi?
„Jasno je da najpre moramo obezbediti stabilan plasman u sredini tabele. Sve van toga je san, mašta, ali nam niko ne može zabraniti da se nadamo i boljem. Raduje me da je gro igrača rođen posle 1990.što znači da su potencijal,a na meni je da ga razvijem i lansiram neka nova imena. Zna se kakvo je okruženje u kome živimo i da je prodaja jedini način da klubovi prežive. Ostalo je da se vidi da li će otići neki od fudbalera na koje računamo, ali ćemo se truditi da popunimo samo deficitarna mesta u timu.Još je rano da govorimo o konkretnim imenima fudbalera sa kojima pregovaramo, ali je izvesno da će biti iskusnih igrača koji mogu da iznesu najveći teret, a i dalje su željni dokazivanja u zdravoj sredini kakva je klub iz Pećinaca“.

Detalji ugovora nisu saopšteni, ali je sve kristalno jasno kada je reč o pripremama.
„Igrači su na odmoru dok mi vredno radimo i prisutni smo na tržištu. Prozivka je 25.juna, a ne 27.kako se negde moglo pročitati. Posle uobičajenih testova krećemo sa radom,a od 10.jula na Zlatiboru sledi završna glazura i brojne test-utakmice. Rivali još nisu precizirani, ali u saradnji sa ljudima iz hotela Palisad i to će uskoro biti poznato. Očekujemo da dobijemo spisak klubova koji će u to vreme biti na poznatoj planini i okruženju.“
Trenerski tandem Jelačić-Čapljić više nije u Pećincima. Vanić ima novi stručni štab.
„Ja sam novajlija, dok je prvi pomoćnik Igor Vučković povratnik u klub. Ostali su trener Vladimir Jocić i Đorđe Vujaković koji je zadužen za rad sa golmanima“.
Da li će biti pojačanja iz Sloge!?
„Dosta igrača iz Prve lige Srbije ima kvalitet za Superligu, kao i par momaka iz Petrovca na Mlavi sa kojima sam sarađivao. Dobro je što je najpre utvrđeno ko ne postaje u Donjem Sremu da bi se lakše delovalo u prelaznom roku, a potrudićemo se da što pre definišemo osnovna pojačanja“.
Čiste papire“ dobil isu bekovi Božović, Kuzmanović i Veselinović, stoperi Nikitović i Zogović, vezista Čordašić, napadači Šuka i Ćosović koji su slobodni u izboru nove sredine, a na pozajmicu će Govedarica i Marčeta.
Za sada su u opticaju golmani: Belić, Starčević i Šegavac, defanzivci: Lakićević, Crnomarković, Lakić-Pešić i Prljević, vezisti: Košutić, Sinđić, Bukorac, Janković, Zec, Mijić i Krunić i napadači: Damnjanović, Lukić i Nikodijević.

Ušli su vaši bivši klubovi Mladost Lučani i čačanski Borac?
„Drago mi je zbog tih sredina gde sam boravio tokom igračke karijere. Dobro ih poznajem pošto sam ove godine sa Slogom igrao protiv njih. Reč je o odličnim timovima, ali trenutno sam fokusiran na Donji Srem i učiniću sve da dam i izvučem maksimum iz ekipe koju budem imao na raspolaganju. Raduje me da u Pećincima imamo sjajne uslove. Uskoro se nastavljaju radovi na stadionu, priprema za izgradnju stubova za reflektore…tako da ćemo paralaleno nastaviti da razvijamo tim i infrastrukturu“.
Direktor Dragan Despotović istakao je da će kadeti Donjeg Srema 12.juna u Loznici učestvovati na humanitarnom turniru. Susret se igra od 17 časova.

Нема коментара:

Постави коментар