петак, 18. април 2014.

ŽALBA ZBOG ISKLJUČENJA MIJIĆA

Predstavnici Donjeg Srema, odmah posle meča na Banovom brdu, uložili su zvanični žaljbu zbog isključenja Miloša Mijića. Svima na stadionu, osim sudiji Veselinoviću, bilo je jasno da je počgrešnom igraču pokazao žuti karton. To je preouzrokovalo kasnije isključenje jednog  od najboljih fudbalera tima iz Pećinaca.
Pošto se naredno kolo igra već u utorak, kada u Pećince stiže Novi Pazar, učinejno je sve da „Slučaj Mijić“ što pre dođe na dnevni red Disciplisnke komisije. 
U Donjem Sremu se nadaju da će na osnovu TV snimka, koji nedvosmisleno pokazuje Veselinovićevu grešku, doći do preokreta, odnosno da Mijić neće biti automatski suspendovan jednu utakmicu kako nalažu pravila „parnih karona“ na jednoj utakmici.
Ove godine je na osnovu TV snimka komisija već napravila pomak kada je ukinula crveni karton Rakoviću (Sloboda) koji je isključen „na pravdi Boga“ u Novom Pazaru.
Ništa ne bi bilo čudno da i tada glavni sudija nije bio-Slobodan Veselinović!?
(Novi Pazar je u pobedi nad Slobodom imao dvanaestog igrača, figuru protiv koje se nije moglo i koja je užički klub koštala bodova. Bio je to glavni artitar ove utakmice Slobodan Veselinović iz Valjeva.
Tvrdnje Slobode da je Veselinović direktno uticao na ishod utakmice (2:1) za Novi Pazar su dobile i zvaničan pečat. Predsednik komisije za analizu suđenja u Jelen Super ligi Zdravko Jokić stavio je na dušu Veselinoviću dve velike greške, naravno, na štetu Slobode.
Veselinović je napravio dve jasne greške. U 57. minutu je prestrogo isključio Rakovića iz Slobode jer fudbaler Novog Pazara nije bio u čistoj prilici za gol, a u 72. minutu nije dosudio penal za Slobodu posle očiglednog prekršaja u kaznenom prostoru domaćina. Zato je njegova arbitraža ocenjena kao ‘razočaravajuća, ispod očekivanja’ pa mu sleduje nešto duža pauza” rekao je za “Novosti” Zdravko Jokić.
Veselinović će, više verujemo zbog pristrasnosti a manje zbog loše procene, morati na hlađenje jer ga očekuje duže odusustvo. Šta od toga ima Sloboda?)
Usledilo je „hlađenje“ (isto i kao posle finala Kupa Srbije Partizan-Vojvodina), ali očigledno bez efekta.
MIJICCsp-veselinovic_620x0
A ne tako davno…
„Po zanimanju sam ekonomiski tehničar. Zaposlen sam u holding kompaniji ‘Krušik’. U firmi imaju razumevanje za moje izostanke, jer sam u Valjevu jedini sudija u Superligi“, otkrio je Veselinović.
On je  ušao u istoriju srpskog fudbala, kao jedini arbitar koji je delio pravdu na čak tri „večita derbija“ između Partizana i Crvene zvezde.
Zvezda je optužila Veselinovića da je dozvolio namerne startove igrača Partizana nad Evandrom na poslednjem derbiju, zbog čega su iz tog kluba i bojkotovali dodelu nagrada u FSS. Oni su mu pripisali i grešku da je uvažio signalizaciju nepostojećeg ofsajda Kaluđerovića od strane pomoćnika.
Zvezda je uvredila Veselinovića, ali ga na neki način i nagradila, jer su crveno-beli insistirali da Milorad Mažić ne sudi odlučujući „večiti derbi“, pa je tako Veselinović dobio priliku i oborio rekord.
„To je prvi udar na mene. U dosadašnjoj karijeri niko me ni za šta nije optužio, zato me sve ovo boli. I to što su pričali za kolegu Mažića nije korektno, u najmanju ruku je neprofesionalno“-rekao je 39-godišnji sudija iz Valjeva.
On je istakao da ga je zabolela i Zvezdina reakcija na snimak slavlja u Partizanovoj svlačionici.
„Ne želim nikoga da branim, ali mi je krivo što su trener Aleksandar Stanojević i igrači Partizana optuženi za širenje mržnje. Pa nije niko očekivao da će čitati ‘Gorski vijenac’ posle pobede. Emocije su čudo, oni nisu ni bili svesni toga što pevaju. Siguran sam da nije bilo zle namere“.
On je izjavio da, uprkos velikoj prašini koja se digla pred poslednji derbi, kada je čak i predsednik FSS Tomislav Karadžić predlagao da suđenje bude povereno strancima, nije imao pritisak od strane bilo koga.
„Niko me nije zvao pred taj derbi, a ni ranije. Ma nikad! jedino što me sada zaustavljaju na ulici u Valjevu. Partizanovci mi zameraju što nisam bio strožiji prema Zvezdi, a Zvezdaši mi prebacuju da sam sudio u korist Partizana. Niko nije zadovoljan“.
Jasno da ne sme biti navijački opredeljen, Veselinović ističe da ipak postoji klub koji simpatiše.
„Navijam za Budućnost iz Valjeva. To je klub čiji sam dres nosio i ja. Dakle, između Zvezde i Partizana izabrao bih Budućnost“, našalio se Veselinović.
s--veselinovic

Нема коментара:

Постави коментар