уторак, 30. јул 2013.

Od Resnika do Donjeg Srema

Medju brojnim igračima koji su ovog leta došli u Donji Srem, najmladji je Zdravko Marić (17), iz Resnika, s kojim pećinački superligaš „pojačava golmansku liniju“.

Zvaničnije sam se počeo baviti fudbalom u Resniku, kod trenera Zorana Jeremića - kaže u svom prvom intervjuu mladi golman - Moja karijera se, potom, nastavila u Crvenoj zvezdi, Čukaričkom i Brodarcu, iz kojeg sam došao u sadašnji klub. Naravno, Donji Srem je ogroman izazov za mene. Pre svega, što sam najmladji igrač koji konkuriše za prvi tim. Ovde sam od prve prozivke, 28. juna i za sada utisci su više nego povoljni. Nisam imao do sada iskustva u radu sa igračima ovakvog ranga. U početku mi je bilo teško da se priviknem na brzinu igre, ali vremenom sam i to savladao. Prve seniorske pripreme, koje sam imao u Sloveniji, bile su izvanredne. Organizacija kluba je na najvećem nivou, kao i treninzi Djordja Vujakovića – Djule. Od njega, kao i od kolega Belića, Živkovića i Šegavca ima šta da se nauči. Meni ostaje da se u novoj sredini dokažem u najboljem svetlu i da kod šefa Ljubomira Ristovskog čekam svoju šansu.

Нема коментара:

Постави коментар